sol utan brun XD<3


Snygg bild XD

hejhej :D

Nu var det superduper längesen jag skrev !
Men jag har iaf varit på Möja och haft jätteroligt. Albin och några till var med i en fotbollsturnering på en annan ö som de kom 3:a i ! :) Vi var bara där en natt sen åkte vi hem igen .
Och nu har jag kommit hem från Ornö i saras stuga. Jag har varit där sen i måndags och haft det jätteroligt ! :D
Och så kom vi på en låt och Sara råkade säga sol utan brun ist för brun utan sol och därmed rubriken ;)
Vi har varit på Dalarö (jag vann två bröddukar :)), och vi har badat i havet (16,5 grader varmt kallt) och badat i en sjö som var lite varmare. Och så har vi spelat superdupermegamycket kort !
Idag åkte vi hem tillsammans och hon ska dit imorn igen , hahha :)
Nu är det bara pappa och jag hemma , mamma och grabbarna har åkt till Bergbo där vi ska ha kräftskiva imorn . Pappa jobbar imorn och sen ska vi åka till farmor och äta middag (:)) och sen ska vi också till Berbo :)
skriver mer imorn . puss och kram :love::)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tror det ja :) <333

2010-08-05 @ 22:38:00
URL: http://sommarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för mig)

Har du någon blogg? :

Vad var det du ville ? ^^:

Trackback
RSS 2.0