Mardröm

Ingenting går som jag vill längre. Fick migrän igår under första USM-matchen efter ett skott i ansiktet. Hade världens huvudvärk och spydde tills det inte fanns någonting kvar under lördagskvällen istället för att äta godis och glädjas över segern. Migrän är verkligen en mardröm.
Mår mycket bättre idag men migrän suger ut all energi. Jag är helt orklös och har fortfarande huvudvärk, fast inte alls lika jobbig. Har i alla fall kollat på när tjejerna mötte eRPing genom livestream. Om två timmar möter de Kiruna men eftersom att de har vunnit båda matcherna så är de redan vidare till steg tre så matchen kommer inte bli speciellt spännande.
Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka fylla magen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för mig)

Har du någon blogg? :

Vad var det du ville ? ^^:

Trackback
RSS 2.0